comert electronic 4

10 tendințe de comerț electronic pe care ar trebui să le cunoașteți

10 tendințe de comerț electronic pe care ar trebui să le cunoașteți

Primul produs care a fost vândut online a fost o carte care a fost achiziționată prin Amazon în 1995. Douăzeci de ani mai târziu, vânzările din industria comerțului electronic au atins peste 2 trilioane de dolari în întreaga lume. Și, fără îndoială, vor continua să crească.

Comerțul electronic a revoluționat comerțul cu amănuntul. A evoluat pentru a satisface nevoile schimbătoare ale oamenilor și pentru a facilita cumpărăturile online ale clienților moderni. La începuturile sale, comerțul electronic era destul de limitat. Dar acum, datorită nenumăratelor schimbări care au făcut cumpărăturile online mai ușoare – cum ar fi personalizarea și politicile de returnare mai bune pentru clienți – comerțul electronic a revenit. Și în 2022 vom vedea cu siguranță schimbări și mai pozitive în vânzări prin comerțul electronic.

Deci, dacă încă nu sunteți convins de viitorul comerțului electronic, Aceste tendințe de comerț electronic vă vor arăta că comerțul electronic nu numai că crește rapid, ci este aici să rămână . Utilizați aceste informații în avantajul dvs. și astfel garantați o creștere constantă în magazinul dvs. online.

Daca începeti o afacere de comerț electronic de succes si treceți la nivelul următor în 2022, asigurați-vă că profitați de aceste tendințe emergente din industria comerțului electronic.

Oportunitățile nu vin, sunt create. Nu mai așteptați.

E-commerce: tendințe și comportamente de cumpărare

De ce sunt atât de importante tendințele de comerț electronic? Lumea comerțului electronic devine din ce în ce mai competitivă. Pentru a rămâne în fața concurenței, trebuie să monitorizați constant tendințele de comerț electronic. Dacă nu vă mențineți magazinul online la curent cu tendințele de comerț electronic, riscați să rămâneți în urmă. Pentru a asigura succesul viitor, trebuie să priviți înainte. Întrucât suntem în 2022, trebuie să cunoașteți aceste tendințe de comerț electronic pentru a profita de ele. Este foarte important să analizați și să adoptați tendințele de comerț electronic în timp util pentru a vă dezvolta strategia mărcii și excelează pe piață.

Tendințe de comerț electronic: Care sunt cele mai importante tendințe de comerț electronic pentru 2022?

Vă întrebați cum arată viitorul comerțului electronic? Doriți să vedeți ce tendințe vă pot ajuta să faceți succes magazinul dvs. online? Acestea sunt Top 10 tendințe de comerț electronic pentru 2022 pe care nu trebuie să le treceți cu vederea.

1. Tendințele comerțului electronic: creșterea comerțului electronic este de neoprit

Vânzările online au crescut constant și din motive întemeiate. Cumpărăturile online sunt una dintre cele mai populare activități desfășurate online. Statistica oferă informații despre tendințele comerțului electronic pentru comerțul cu amănuntul din lume din 2014 până în 2019. În 2005, vânzările de comerț electronic cu amănuntul la nivel mondial s-au ridicat la 1,67 trilioane de dolari SUA și a existat o creștere la 3,55 miliarde în 2019.

Deși cumpărăturile online sunt una dintre cele mai populare activități online, numărul variază în funcție de regiune. Odată cu creșterea popularității magazinelor de comerț electronic, tot mai mulți oameni fac cumpărături online. Această creștere a cumpărăturilor online poate fi atribuită unui număr de factori. Probabil unul dintre principalele este nivelul de confort pe care îl aveți atunci când faceți cumpărături online. De asemenea a existat o creștere a încrederii pe care cumpărătorii o au în ceea ce privește achizițiile online precum și o experiență mai bună pe site. În trecut, oamenii se îndoiau să cumpere online, dar nu mai mult.

Utilizabilitatea web a permis magazinelor online să fie mai prietenoase cu clienții. Cu comoditatea de a cumpăra de oriunde, nu este de mirare că creșterea vânzărilor online este de neoprit și că tendințele de cumpărături în comerțul electronic continuă să crească.

2. Viitorul comerțului electronic după COVID-19

Fără îndoială, unul dintre cele mai mari, dacă nu chiar cele mai mari, impacturi asupra tendințelor comerțului electronic în 2022 va fi situatia din Ucraina si COVID-19.

Cu guvernele din întreaga lume care închid magazine și implementează închideri pentru a restricționa mișcările sociale de luni de zile în încercarea de a combate coronavirusul, tot mai mulți oameni apelează la cumpărături online pentru a cumpăra articole.

Jeff Bezos de la gigantul de comerț electronic Amazon și-a văzut deja averea crescând cu aproape 24 miliarde dolari datorită cererii crescute a clienților pentru produse și servicii Amazon.

Și experții prezic că impactul coronavirusului nu va fi doar un impuls pe termen scurt pentru comerțul electronic, ci va fi aici pentru a rămâne, chiar și după COVID-19. Acest lucru se datorează faptului că oamenii se vor simți confortabil cu confortul și comoditatea pe care le oferă și beneficiile plăților fără contact, care ar putea provoca o schimbare permanentă a comportamentului către cumpărături digitale.

De fapt, analiștii de piață spun că industria comerțului electronic va fi cel mai mare beneficiar al pandemiei coronavirusului. Se așteaptă ca ratele de penetrare, care sunt în prezent de 15%, să crească cu 25% până în 2025 (MarketWatch, 2022) . Aceasta marchează o creștere de 67% în cinci ani.

Din păcate, impactul pozitiv al COVID-19 asupra comerțului electronic înseamnă o mare pierdere pentru magazinele fizice. Până la 100.000 se așteaptă să se închidă în următorii cinci ani.

Cu aproximativ 24.000 de închideri, comercianții cu amănuntul de îmbrăcăminte vor fi cei mai afectati, urmati de 12.000 de magazine de electronice de larg consum și 11.000 de articole de uz casnic și magazine alimentare.

3. Tendințe globale de comerț electronic: achizițiile mobile sunt în creștere

Creșterea comerțului electronic de pe dispozitive mobile a fost remarcabilă. Din 2016, vânzările au fost realizate prin intermediul dispozitivelor mobile a crescut cu 15% . Tendințele de comerț electronic mobil ne spun că, Până la sfârșitul anului 2022, 73% din vânzările online vor fi realizate printr-un dispozitiv mobil, aceste cifre nu pot fi ignorate. Îmbunătățirea experienței de cumpărături de pe dispozitive mobile poate fi o oportunitate excelentă pentru loialitatea clienților.

Creșterea comerțului electronic a fost determinată în parte de creșterea utilizării dispozitivelor mobile. Nu numai că oamenii fac cumpărături online, ci își folosesc și dispozitivele mobile pentru a naviga sau cerceta produse înainte de a decide să cumpere. Pe măsură ce încrederea în cumpărăturile online crește, consumatorii cumpără din ce în ce mai confortabil de pe dispozitivele mobile, în special de pe dispozitivele mobile. millennials și generația Z , care au crescut înconjurați de computere și internet. Aceste generații sunt, de asemenea, mai susceptibile de a face cumpărături online folosind dispozitivele lor mobile, comparativ cu generațiile anterioare.

Ca rezultat, din ce în ce mai multe site-uri sunt optimizate pentru navigarea pe mobil . Asigurați-vă că nu numai site-ul dvs. web, ci și magazinul dvs. online sunt optimizate pentru dispozitivele mobile. Procedând astfel, veți face cumpărăturile din magazinul dvs. de comerț electronic mai simple și mai accesibile pentru piata dvs tinta.

4. Noi tendințe de comerț electronic: creșterea creșterii comerțului electronic vocal

Cumpărăturile vocale sunt în creștere în rândul utilizatorilor de internet. Căutările vocale sunt proiectate să reprezinte 50% din toate căutările până în 2023 . In plus 43% din proprietarii de dispozitive persoanele cu funcții vocale își folosesc dispozitivul pentru a cumpăra. Această tendință de comerț electronic a crescut în popularitate în special din 2014, când Amazon a lansat Echo, difuzorul său inteligent. În timp ce cumpărarea vocală este încă în curs de dezvoltare, această statistică ne arată că va deveni mai populară în următorii ani.

Prin urmare, companiile vor trebui să profite de această tendință de comerț electronic și oferă clienților confortul pe care îl caută atunci când cumpără produse.

Deoarece cumpărarea vocală este o experiență non-vizuală, este utilizată în primul rând ca canal de vânzare. Aceasta înseamnă că, în loc să utilizeze căutarea vocală ca experiență de navigare pentru a cerceta ceea ce doresc să cumpere, clienții o folosesc odată ce au decis să cumpere.

Produsele achiziționate prin căutare vocală sunt adesea produse ieftine precum alimente sau electronice ieftine și produse de uz casnic ieftine.

5. Tendințe actuale în comerțul electronic: Evoluția rolului rețelelor sociale în comerțul electronic

Numărul cumpărătorilor prin intermediul rețelelor sociale crește, de asemenea, rapid. Odată cu introducerea butonului „Cumpărați” pe Facebook și Instagram Checkout, rețelele sociale joacă deja un rol important în lumea comerțului electronic. Aceasta este o oportunitate excelentă pentru a începe brandurile creați un plan de marketing pentru rețelele sociale .

Adevărul este că rețelele sociale au schimbat modul în care ne trăim viața de zi cu zi, inclusiv modul în care facem cumpărături. De exemplu, acum mărcile au posibilitatea de a-și folosi contul Instagram ca o vitrină virtuală pentru a-și expune produsele și pentru a redirecționa utilizatorii către magazinul lor online. Învață să vinzi pe Instagram Vă va ajuta să generați mai mult trafic în magazinul dvs. online și astfel să vă creșteți tranzacțiile.

De asemenea, consumatorii petrec tot mai mult timp pe diferite rețele sociale, astfel încât mărcile de comerț electronic pot crește șansele de a fi descoperiți de publicul lor țintă de pe Instagram . De asemenea, atunci când utilizați platforme recomandate de agentia noastra, SEO Marketing Solutions, companiile clientilor își pot conecta cu ușurință magazinele online cu rețelele sociale, astfel încât oamenii să poată cumpăra direct prin intermediul acestora. Instagram și Facebook, de exemplu, sunt actualizate constant pentru a satisface nevoile cumpărătorilor online.

Și să nu uităm TikTok , cea mai recentă și mai nouă rețea de socializare, care este utilizată nu numai de adolescenți, ci și de tot Hollywood-ul. Această aplicație de partajare video a funcționat pentru a încorpora elemente de comerț electronic și, dacă descărcați cea mai recentă actualizare, veți vedea că există o nouă caracteristică în care utilizatorii pot include linkuri de cumpărare din profilurile sau videoclipurile lor. Cu aceasta, utilizatorii care fac clic pe link vor fi direcționați către o adresă URL din TikTok fără a fi nevoie să părăsească aplicația pentru a accesa site-ul.

Rețelele sociale permit mărcilor să aibă posibilitatea de a fi descoperite de milioane de utilizatori. Pe măsură ce rețelele sociale continuă să devină o parte obișnuită a vieții noastre de zi cu zi, puterea sa de a influența tendințele de comerț electronic va crește. Deci, dacă aveți un brand, folosiți rețelele sociale pentru afacerea dvs. și asigurați-vă că le conectați la magazinul dvs. online pentru a vinde prin intermediul acestora.

6. Tendințele comerțului electronic: îngrijirea mediului influențează cumpărătorii

Grija pentru mediu este la modă și angajamentul față de mediu vinde , motiv pentru care mărcile durabile sunt mai bine acceptate de consumatorii conștienți de mediu. Cele mai recente tendințe în comerțul electronic ne spun asta jumătate din consumatorii digitali afirmați că problemele de mediu afectează deciziile lor de cumpărare. Companiile de comerț electronic ar trebui să depună eforturi pentru a utiliza practici mai durabile.

Din ce în ce mai mulți utilizatori, în special millennials, sunt îngrijorați de îngrijirea planetei. Din acest motiv, este important ca companiile să-și cunoască amprenta de mediu și să se asigure că practicile lor sunt respectuoase cu mediul. Și o pot face în mai multe moduri, fie că utilizează materii prime de comerț echitabil și chiar promovează un mediu de comerț electronic mai ecologic.

7. Noi tendințe de comerț electronic: rolul inteligenței artificiale

Ce tendințe sau tehnologii emergente ar putea redefini sau revoluționa comerțul electronic? Fără îndoială, inteligența artificială și realitatea augmentată.

Companiile vor cheltui 7,3 miliarde de dolari pe an în inteligență artificială (AI) până în 2023 , comparativ cu aproximativ 2 miliarde de dolari în 2018 (BusinessWire, 2018). Acest lucru se va întâmpla pentru că comercianții cu amănuntul caută noi strategii pentru a spori personalizarea experienței clienților. Această cercetare ne arată că comercianții cu amănuntul sunt dispuși să investească puternic în instrumente care îi ajută să-și îmbunătățească serviciu clienți. Există mai multe instrumente AI, cum ar fi platforme de marketing automatizate care sunt echipate pentru a genera oferte în timp util sau chatbots, aceștia răspund instantaneu la întrebările clienților. Alte domenii în care AI va fi utilă pentru comercianții cu amănuntul este prin calcule de prețuri și reduceri optimizate de AI, precum și prin prognozarea cererii.

Rolul AI se va consolida în următorii ani, pe măsură ce comercianții cu amănuntul investesc în îmbunătățirea domeniilor precum serviciul pentru clienți. , unde AI poate fi utilă pentru a înțelege reacțiile clienților la un produs sau serviciu achiziționat. Acest lucru va juca un rol important în modul în care comercianții cu amănuntul pot îmbunătăți experiența clienților. Pentru a rămâne competitiv, este important ca retailerii să investească în această tendință de comerț electronic. Și, fără îndoială, ambele tehnologii vor avea un impact asupra creșterii comerțului electronic.

8. Ultimele tendințe în domeniul comerțului electronic: realitatea augmentată sau AR, transformă modul în care facem cumpărături

Cheltuieli pentru realitatea augmentată va crește cu 71,6% până în 2023 (IDC, 2018). Adoptarea de AR a industriei va fi determinată de comercianții cu amănuntul și cumpărătorii online. Una dintre principalele preocupări pe care oamenii le au atunci când fac cumpărături online este incapacitatea de a vedea produsul de mână. Tehnologia AR ajută la eliminarea acestui decalaj și permite cumpărătorilor online să vizualizeze mai bine produsele care contează pentru ei.

Pentru utilizatori, aceasta ar putea însemna o experiență de cumpărături cu totul nouă. AR își propune să schimbe modul în care clienții online percep produsele pe care intenționează să le cumpere. Cu ajutorul AR, clienții vor putea să înțeleagă mai bine propriile nevoi și dacă produsele pe care doresc să le cumpere satisfac cerințele lor. Unele mărci de comerț electronic au început deja să experimenteze cu AR, ceea ce le va ajuta să iasă din concurență. Furnizarea de experiențe mai personalizate consumatorilor va permite achiziții online mai bune. Companiile folosesc AR nu numai pentru a îmbunătăți experiența și pentru loialitatea clienților,dar și pentru a permite cumpărătorilor să testeze și să exploreze produsele în același mod ca în timpul unei experiențe de cumpărături în persoană.

9. Tendințele comerțului electronic: Personalizarea este viitorul creșterii comerțului electronic

Mai mult decât 50% dintre cumpărători spun asta o experiență online personalizată este importantă (Bazaarvoice, 2018). In plus 74% dintre comercianți cred că personalizarea are un impact „puternic” sau „extrem” asupra relațiilor cu clienții (Evergage, 2018).

Personalizarea experienței atunci când faceți cumpărături online este cheia mențineți clienții mulțumiți. Oameni care cumpără online uneori au nevoie de ajutor pentru a găsi produsele de care au nevoie și apreciați o experiență mai personalizată. Chiar și ca urmare a unor recomandări de produse slabe, cumpărătorii online pot evita să viziteze în totalitate anumite magazine.

Magazinele online implementează această tendință și investesc în tehnici de personalizare pentru a îmbunătăți experiența de cumpărături online, cum ar fi personalizarea campanii de marketing prin e-mail sau faceți campanii de retargeting.

Oferind comunicări personalizate clienților, oferind reduceri relevante și angajând clienții dvs., de exemplu, prin conținut video, veți contribui la o experiență de cumpărături mai bună, precum și la loialitatea clienților.

10. Tendințe de comerț electronic: comerțul vizual este în creștere

Una dintre dificultățile de Incepe o afacere comerțul electronic trebuie să vândă un produs consumatorilor care nu au nicio posibilitate de interacțiune fizică cu acesta. Aici intervine comerțul vizual. În concluzie, comerțul vizual este următoarea generație de imagini statice. Carry marketing digital la un nivel complet diferit, ca în loc să folosiți doar fotografii de produs pentru a le comercializa, comerțul vizual face un pas mai departe prin încorporarea altor tipuri de imagini, cum ar fi conținut generat de consumatori, conținut interactiv și videoclipuri și, așa cum s-a menționat mai sus, AR sau realitate augmentată.

Comerțul vizual devine încet, dar sigur, o parte integrantă a comerțului electronic, dovadă fiind creșterea tehnologiei de învățare profundă din spatele acesteia. Aceasta include piața recunoașterii imaginii, care va crește de la 20,19 miliarde de dolari în 2018 la 81,88 miliarde de dolari în 2026 , marcând o rată anuală de creștere de 19,6 la sută (MarketWatch, 2022).

Profitați de aceste tendințe de comerț electronic în 2022

Odată cu progresele tehnologice și schimbările în comportamentul consumatorilor, ar trebui să fiți în căutarea acestor tendințe de comerț electronic în 2022. Indiferent de tendința de comerț electronic pe care ați decide să o adoptați, faceți acest lucru cu scopul de a îmbunătăți experiența de cumpărături pentru clienții dvs. și construiește o relație de durată cu ei. Evoluează alături de comerțul electronic și profită de aceste tendințe de comerț electronic pentru a contribui, ca agent de marketing, la creșterea comerțului electronic în viitor.

Rezumat: tendințe de comerț electronic

Iată rezumatul tendințelor de comerț electronic pe care ar trebui să le cunoașteți în 2022:

  • În 2005, vânzările de comerț electronic cu amănuntul la nivel mondial s-au ridicat la 1,67 trilioane de dolari SUA și acreștere la 3,55 trilioane în 2019 (Statista, 2019).
  • Grija pentru mediu este în creștere din cauza problemelor de mediu care influențează cumpărătorii.
  • Până la sfârșitul anului 2022, 73% din vânzările de comerț electronic vor fi pe un dispozitiv mobil.
  • Până în 2023, căutările vocale sunt proiectate să reprezinte 50% din toate căutările. Mai mult, 43% din proprietarii de dispozitivepersoanele cu funcții vocale își folosesc dispozitivul pentru a cumpăra.
  • Ușurința de a face cumpărături prin Facebook, Instagram și Tiktok va crește numărul de cumpărători prin intermediul rețelelor sociale.
  • Mai mult de o treime din populația online a folosit plăți mobile în 2018.
  • Cheltuielile globale cu amănuntul pentru inteligența artificială vor ajunge la 7,3 miliarde de dolari pe an până în 2023, în creștere față de cele estimate la 2 miliarde de dolari în 2018.
  • Până în 2023, peste 120.000 de magazine vor folosi tehnologii de realitate augmentată, care vor oferi o experiență de cumpărături mult mai bogată.
  • Peste 50% dintre cumpărători spun că este importantă o experiență online personalizată. 74% dintre specialiștii în marketing consideră că personalizarea are un impact „puternic” sau „extrem” asupra relațiilor cu clienții.
  • Piața globală de recunoaștere a imaginii va ajunge la 81,88 miliarde de dolari în 2026.

 

A fost utila aceasta pagina ?

Click pe stele pentru a vota

Average rating 5 / 5. Voturi: 257

Niciun vot inca, fii tu prima persoana care voteaza.