5 tendinte SEO in 2021

Stiri – 5 tendințe SEO în 2021

Nu este un secret faptul că SEO se bazează în mare măsură pe componente tehnice pentru a crește gradabilitatea site-ului și, cu atâtea tehnologii emergente , noi instrumente și valori (*Core Web Vitals*), s-ar putea să vă întrebați dacă aceste actualizări constante vă vor afecta muncă tehnică.

„Elementele esențiale de bază în 2021 vor rămâne aproximativ aceleași – fiecare SEO trebuie să înțeleagă elementele fundamentale ale accesării cu crawlere față de indexare și elementele de bază tehnice care trebuie îndeplinite înainte ca un site să poată fi clasat”, spune cercetătorul Moz Search, dr. Pete Meyers. „Toate picioarele fanteziste din lume nu te vor duce nicăieri dacă nu există podea sub tine.”

1. Concentrați-vă pe elementele fundamentale

Cele mai bune practici tehnice sunt „cele mai bune” dintr-un motiv, astfel încât să aveți o bază solidă a abilităților tehnice SEO este încă o necesitate.

„Pentru mine, cea mai subevaluată strategie tehnică SEO a fost întotdeauna legată de cele mai bune practici fundamentale”, spune consultantul Joe Hall. „Ar putea părea surprinzător pentru unii, dar marea majoritate a clienților mei au dificultăți în a înțelege importanța celor mai bune practici sau doar a fundamentelor de bază ale SEO. Cred că acest lucru se datorează, în mare parte atenției comunității noastre asupra „lucrul cel mai bun” și nu vorbim foarte des despre fundamentele tehnice de bază ale SEO . ”

Aceste elemente fundamentale includ abilități dificile, cum ar fi înțelegerea modului de recunoaștere și remediere a crawlabilității, indexării, accesibilității și a problemelor de performanță a site-ului, dar și modul de prioritizare a problemelor pe care le întâlniți.

Expertul în SEO Lily Ray remarcă faptul că stabilirea priorităților este un domeniu de îmbunătățire pe care trebuie să-l abordeze mai întâi începatorii in SEO tehnic, deoarece acestea pot fi mai înclinate să citeze lucrurile mici ca fiind probleme majore atunci când nu sunt cu adevărat: „Este obișnuit pentru SEO-urile noi sau junior pentru a trimite o listă de articole tehnice spălate direct de către [instrumentele SEO] direct către clienți, fără a stabili cu prioritate care sunt cele mai importante de remediat sau să știe care pot fi ignorate ”, spune ea. „În multe cazuri, instrumentele nici măcar nu semnalează unele dintre problemele tehnice mai severe care pot afecta crawling-ul, indexarea sau redarea … specialistul SEO tehnic bun este capabil să identifice probleme reale care au un impact semnificativ asupra capacității site-ului web de a se clasează bine și știu ce instrumente sau alte resurse să folosească pentru a putea rezolva acele probleme. ”

Așadar, începeți să luați notă nu doar despre problemele tehnice, ci și de influența pe care aceste probleme o au de fapt pe site-ul dvs.

Aveți nevoie să vă dezvoltați sau să profitați de aceste abilități grele? Nu vă faceți griji – Moz Academy a lansat recent o certificare tehnică SEO care vă poate ajuta să faceți exact acest lucru!

Dincolo de seturile de abilități practice și necesare pentru construirea și întreținerea site-urilor web optimizate pentru căutare, experții noștri sunt de acord că abilitățile soft de bază sunt la fel de importante, mai mulți invocând nevoia de abilități de colaborare între echipe.

„Implementările tehnice SEO necesită, în general, lucrul cu mai multe echipe … ceea ce înseamnă că există o mulțime de parteneriate, convingeri, colaborari”, spune Alexis Sanders, directorul SEO la Merkle. „Având abilități de management de proiect, servicii pentru clienți, povestirile și comunicarea vor sprijini implementarea.”

Așadar, nu vă blocați în buruienile muncii dvs. tehnice – asigurați-vă că sunteți în comunicare constantă cu echipele și părțile interesate care vă vor ajuta să vă sprijiniți inițiativele.

2. Pregătiți-vă pentru Core Web Vitals

Unul dintre cele mai fierbinți subiecte din industrie în acest moment este, fără îndoială, Core Web Vitals , noua actualizare a factorilor de clasare Google așteptată în mai 2021. Dar este necesar ca SEO-urile tehnice să-și facă griji?

Experții spun că da, dar să lucreze ca o echipă pentru a le aborda și pentru a vă face auzită vocea SEO. Alexis Sanders spune acest lucru: „Actualizarea experienței de pagină constă în elemente vitale de bază, compatibilitate cu dispozitivele mobile, securitatea aplicațiilor web și eliminarea elementelor intercalate. Indiferent de modul în care sunt structurate echipele, progresul va necesita o gamă largă de talente, oferind SEO un loc mai implicat la masă, deoarece aceste elemente ne afectează rezultatele. ”

Când stabiliți priorități pe ce să vă concentrați, asigurați-vă că îmbunătățirea vitezei site-ului este în partea de sus a listei.

„Dacă lucrați doar într-un domeniu al SEO tehnic în 2021, faceți site-ul să fie mai rapid”, sfătuiește președinta Kick Point, Dana DiTomaso. „Viteza site-ului este una dintre acele părți extraordinare ale SEO tehnic, în care beneficiul nu este doar pentru motoarele de căutare – ajută și persoanele care vă vizitează site-ul web. Amintiți-vă, nu toată lumea vine pe site-ul dvs. folosind cea mai recentă tehnologie și cea mai rapidă conexiune la internet. ”

Când sunt întrebați despre modalitățile lor preferate de optimizare, iată ce au sugerat experții:

  1. Începeți să utilizați o rețea de livrare a conținutului, cum ar fi cloudflare.com.
  2. Implementați stocarea în cache a serverului pentru activități de markup și de proiectare, cum ar fi CSS și JavaScript, și reduceți la minimum numărul de solicitări individuale făcute pentru fiecare pagină, aducând CSS și JavaScript în linie.
  3. Optimizați fișierele media convertindu-le în formate de generația următoare și comprimând pentru dimensiunea și utilizarea datelor.
  4. Utilizați instrumente precum BuiltWith, Wappalyzer și Lighthouse pentru a investiga ce scripturi terță parte au fost încărcate pe o pagină și eliminați-le dacă nu mai aveți nevoie de ele sau mutați cât mai multe compatibile într-un instrument de gestionare a etichetelor.
  5. Concentrați-vă pe optimizarea performanței imaginii .
  6. Colaborați cu analize și alte echipe interne pentru a stabili procese și așteptări pentru adăugarea și eliminarea etichetării.
  7. Setați cerințele și așteptările în jurul vitezei paginii la începutul procesului de dezvoltare.
  8. Luați legătura cu o agenție specializată SEO care poate ajută în toți pașii de mai sus, va recomandăm SEO Marketing Solutions, pentru calitatea serviciilor și prețuri SEO accesibile.

Abordarea oricăror probleme de viteză și de utilizare a site-ului cauzate de Core Web Vitals, acum vă va pregăti să obțineți o clasare mai bună in căutări.

3. Folosiți schema și datele structurate strategic

Pentru a se asigura că crawlerele pot citi, indexa și difuza conținutul site-urilor lor către căutători, multe SEO se bazează pe date structurate și schemă cadre de pentru a organiza totul – așa cum ar trebui. Dar atunci când implementați date structurate, experții sunt de acord, asigurați-vă că le utilizați pentru a atinge obiective specifice și nu doar pentru că puteți.

„Unele date structurate au impact material asupra rezultatelor căutării sau asupra modului în care Google poate procesa și înțelege un site, în timp ce alte date structurate vor fi total irelevante pentru un anumit site sau nu vor avea un impact măsurabil”, spune dr. Pete. „Trebuie să folosim date structurate cu intenție și scop clar pentru a vedea rezultatele.”

Lily Ray este de acord, subliniind dezbaterea pe tema schemei din industrie:

„Există o gamă largă de opinii cu privire la acest subiect în cadrul comunității SEO, unii specialisti SEO dorind să„ marcheze toate lucrurile ”, iar alții nu cred că schema este importantă dacă nu generează rezultate bogate. Personal, îmi place să aplic date structurate dacă cred că poate oferi motoarelor de căutare mai mult context despre entitățile incluse pe site-urile clienților noștri, chiar dacă schema respectivă nu generează rezultate bogate. De exemplu, cred că adăugarea atributelor de schemă legate de marca dvs. și de autorii dvs. este o abordare bună pentru a contribui la consolidarea informațiilor în Google’s Knowledge Graph. ”

Obțineți clar obiectivele dvs. și implementați date structurate dacă are sens strategia dvs., dar nu „marcați toate lucrurile” dacă faceți acest lucru va crea o muncă inutilă pentru dvs. și echipa dvs. fără a aduce rezultatele pe care le căutați.

4. Folosiți automatizarea pentru a face lucrurile

Tehnologiile emergente nu rămân întotdeauna suficient de lungi pentru a deveni utile, dar o inovație care nu va dispărea în curând este utilizarea limbajelor precum Python pentru a ajuta la automatizarea diferitelor fluxuri de lucru, cum ar fi analiza datelor și cercetarea.

„Industria SEO tehnică a explodat cu idei noi și inovații în ultimii doi ani, în special legate de analiza datelor la scară și automatizarea proceselor SEO, ceea ce a dus la trecerea în lumina reflectoarelor a programelor precum Python”, spune Lily Ray.

De ce este importantă automatizarea SEO? Nu numai că vă poate face munca de zi cu zi mai ușoară și mai simplificată, dar poate avea efecte pozitive și asupra afacerii dvs.

„Încă cred că îmbunătățirea timpului până la finalizarea sarcinilor (optimizarea performanței) este esențială pentru fiecare afacere”, spune Miracle Inameti-Archibong, șeful SEO la Erudite. „Nu doar din cauza actualizării experienței de pagină în luna mai, ci pentru că afectează toate canalele și afectează direct companiA (vânzare, clienți potențiali), ceea ce interesează factorii cheie de decizie .”

În 2021, explorați modalități prin care automatizarea vă poate ajuta să vă atingeți mai eficient atât SEO-ul tehnic, cât și obiectivele mai largi de afaceri.

5. Nu uitați de analize și raportări

Succesul SEO este gradual, de obicei durând luni până la ani înainte de a putea arăta definitiv cum a dat roade munca depusă. Dar dacă ceva nu merge bine? Ei bine, dr. Pete are analogia perfectă: „Adevărul este că SEO tehnic este adesea ca spălatul vaselor – nimeni nu îți dă prea mult credit pentru asta, dar ei observă cu siguranță când spargi ceva.”

În timp ce SEO tehnic este baza pentru toate celelalte lucrări SEO, colegii și managerii dvs. non-SEO vor acorda probabil atenție mai mult atunci când lucrurile merg prost decât atunci când merg bine. Pentru a ajuta la atenuarea acestei probleme, el sugerează să se îndepărteze de „valorile vanității”, cum ar fi paginile indexate și, în schimb, „să arate cum un plan de acțiune clar a condus la îmbunătățiri în clasamentele relevante, traficul și vânzările”.

Asigurați-vă că descrieți valori și obiective specifice de la începutul fiecărei campanii, care vă vor ajuta să vă ghidați eforturile și să vă oferiți un cadru mai ușor de raportare a lucrurilor pe linie. Și nu uitați să luați în considerare forțele exterioare care vă pot afecta rezultatele.

„Traficul organic poate fi afectat de o mulțime de factori externi sau de alte campanii SEO, non-tehnice,” spune Tom Capper, cercetător principal al căutării Moz. „Tacticile precum SEO split-testing sau, la un nivel mai primitiv, prognozarea contrafactuală , pot ajuta la izolarea acestor efecte în multe cazuri, iar schimbările tehnice fericite tind să aibă un impact mai rapid și mai direct decât alte tipuri de schimbări care nu văd reveniri până la următoarea actualizare de bază. ”

Așadar, atunci când analizați și raportați, nu uitați: cantitatea nu este întotdeauna de calitate și asigurați-vă că aveți imaginea completă înainte de a obține informații.

Concluzie

Deși nucleul activității dvs. SEO tehnice va rămâne același în 2021, există o mulțime de oportunități de a vă dezvolta și de a vă îmbunătăți abilitățile fundamentale, de a implementa date structurate și de automatizare, de a clarifica modul în care analizați și raportați rezultatele. Și, deși munca tehnică se poate simți uneori izolată, amintiți-vă că colaborarea între echipe este cheia succesului și că faceți parte dintr-o comunitate de SEO cu obiective similare!

Vorbind despre comunitate, am fi lipsiți de grijă dacă nu am menționa munca uimitoare a lui Areej AbuAli și a rețelei Women in Tech SEO.

„Dacă vă identificați ca femeie, alăturați-vă canalului Women in Tech SEO de pe Slack și abonați-vă la buletinul informativ”, recomandă Miracle Inameti-Archibong. „Mi-aș dori să am o astfel de comunitate la începutul carierei mele. Există o mulțime de oameni care sunt întotdeauna dispuși să ajute nu doar cu probleme tehnice de SEO, ci și cu mentoratul și schimbul de oportunități. ”


Pentru servicii seo apelati la agentia SEO Marketing Solutions

Tel/WhatsApp +4 0735 610 202 ( L-V intre 10-18 )

Sursa: Newsmag