De ce modelarea conversiilor va fi cruciala intr o lume fara cookie uri

Stiri – De ce modelarea conversiilor va fi crucială într-o lume fără cookie-uri

Publicitatea digitală oferă posibilitatea de a ajunge la oameni oriunde s-ar afla, cu mesaje în timp util și relevante. Când vine vorba de înțelegerea eficienței acestor anunțuri, agenții de publicitate au ajuns să se aștepte la o viziune directă și completă a călătoriei clienților, de la conștientizare la conversie.

Dar călătoria clienților a devenit mai dificilă ca oricând de măsurat. Oamenii oscilează între mai multe dispozitive înainte de a cumpăra un singur articol, ceea ce poate duce la o viziune disjunctă a comportamentului consumatorului. Chiar și pe un singur dispozitiv, browsere diferite produc căi diferite de cumpărare.

În același timp, măsurarea online de succes depinde în mare măsură de cookie-uri care înregistrează informații utile despre ceea ce se întâmplă după ce o persoană a dat clic pe un anunț. Cu toate acestea, indiferent dacă este vorba de restricții privind cookie-urile din browsere sau de punctele moarte din cumpărăturile pe mai multe dispozitive, există scenarii în creștere în care nu mai este posibil să observăm dacă a avut loc o conversie. Reglementarea în materie de confidențialitate sporită a impus, de asemenea, linii directoare stricte pentru colectarea datelor pe regiuni.

Rezultatul acestor provocări este un peisaj digital complex, cu lacune în măsurarea mediilor.

Cheia pentru deblocarea măsurătorii exacte

Cum ar trebui să evaluați cu exactitate eficacitatea investițiilor dvs. de marketing atunci când există atât de multe potențiale goluri în călătoria clientului? Aici intervine modelarea conversiilor.

Modelarea conversiilor se referă la utilizarea învățării automate pentru a cuantifica impactul eforturilor de marketing atunci când un subset de conversii nu poate fi observat. De exemplu, atunci când măsurați conversiile între dispozitive, este posibil să nu existe cookie-uri disponibile pentru a conecta aceste dispozitive. În acest caz, nu veți putea atribui unele dintre conversiile dvs. clienților corespunzători care au interacționat cu un anunț. Dacă nu sunt folosite tehnici de modelare, această problemă de atribuire va lăsa găuri în călătoria clientului, interzicându-vă să înțelegeți pe deplin căile clienților dvs. spre conversie. Dar, cu o bază de modelare, datele observabile pot alimenta algoritmi care folosesc, de asemenea, tendințele istorice pentru a valida cu încredere și a informa măsurarea.

Modelarea permite măsurarea precisă, raportând numai date agregate și anonimizate. Acest lucru deblochează o imagine completă, centrată pe confidențialitate, a comportamentului clienților dvs., asigurându-vă că performanța dvs. nu suferă doar pentru că măsurarea directă nu este întotdeauna posibilă.

O necesitate într-o lume fără mâncare

Fără modelarea conversiilor, nu este afectat doar cadrul de măsurare pentru o campanie. Există un impact asupra stării generale de sănătate a afacerii dvs. Campaniile dvs. au performanțe bune unul față de celălalt și colectiv? Publicitatea dvs. îndeplinește obiectivele dvs. de venituri vizate? Fără o imagine completă a performanței și o infrastructură puternică, va fi foarte dificil să răspundem cu încredere la întrebări de acest gen.

Sursa: Newsmag