viteza incarcare site

Stiri – De ce site-ul dvs. web se încarcă atât de lent și ce puteți face în legătură cu acesta?

Internetul nu este un loc pentru un site lent. Utilizatorul mediu Google (adică clienții dvs.) pur și simplu nu va suporta site-uri web care durează prea mult timp pentru încărcare.

Bineînțeles, acest tip de comportament a determinat motorul de căutare să includă viteza site-ului ca factor de clasare încă din 2010 .

Desigur, Google a fost întotdeauna bun la abordarea „morcovului și bățului”. În acest caz, morcovul a fost o simplă încurajare pentru a lucra la viteza site-ului („Hei, ne dorim cu adevărat ca site-urile web să fie o experiență mai bună pentru utilizatori și ar trebui să lucrați în totalitate la asta.), Care apoi s-a transformat într-un băț când lucrurile nu erau „ Nu se incarca suficient de rapid (site-ul dvs. este încă prea lent!) Se pare că sunt penalități noi pentru dvs.!).

Acest factor de clasare a început apoi să aibă un impact și asupra algoritmului mobil si totuși, în ciuda celor aproximativ șapte ani în care viteza site-ului a fost oficial un factor de clasare, multe site-uri web încă se luptă cu aceasta.

Problema este că există o mulțime de factori care acționează ca un tip de accelerare pe calea către succesul pe internet. Și multe dintre aceste lucruri sunt fie integrate în structura site-ului web, parte a unei tendințe de design strălucitoare, fie adăugate ca aplicație sau widget.

Vedeți cum funcționează site-ul dvs. Obțineți un raport de site-ul web gratuit

Este greu pentru site-urile web să renunțe la bitii strălucitori care par atât de moderni și strălucitori. Și este greu să vrei să te scufunzi în toate acele codări vechi sau să te plimbi prin toate părțile structurii care ar putea încetini un site, dar există câteva lucruri simple pe care oricine le poate face pentru a identifica bazele majore care sunt disponibile.

Ce te reține?

Există o mulțime de lucruri care ar putea afecta site-ul dvs., inclusiv:

  • Imagini uriașe care rămân necomprimate
  • Aplicații și pluginuri neoptimizate și care nu fac nimic util
  • O supraabundență de reclame
  • Prea multe widget-uri
  • Cod antic, neoptimizat
  • Prea multe redirecționări
  • Găzduire slabă

De ce chiar contează?

Viteza site-ului contează, deoarece Google dorește să-și calmeze căutătorii. Și căutătorii nu vor să aștepte.

Google nu vă va ajuta dacă consideră că nu puteți oferi răspunsurile pe care oamenii le doresc cât mai repede posibil. Vor ca utilizatorii lor să „aibă încredere în algoritm”, ceea ce înseamnă că algoritmul trebuie să furnizeze conținut relevant împreună cu cea mai bună experiență a utilizatorului.

O pagină cu încărcare rapidă oferă o experiență de utilizare mai bună. Îi ajută pe vizitatori să vadă ce aveți de oferit, le facilitează completarea formularelor de comandă și le permite să navigheze chiar la următoarea posibilă achiziție.

Cu alte cuvinte, viteza site-ului este o parte integrantă a experienței utilizatorului.

Face o diferență dincolo de clasamente?

Au existat studii de-a lungul anilor care arată o corelație clară între viteza site-ului și conversiile și randamentele crescute. Într-un caz, Walmart a constatat că ar putea obține o creștere de 2% a conversiilor pentru fiecare 1 secundă de îmbunătățire a vitezei site-ului.

Acum, o secundă poate să nu pară prea mult, dar, de fapt, atunci când vorbești despre timpii de încărcare care sunt de 4 sau 5 secunde, în primul rând, vorbești de fapt despre o creștere de 25%. Deci, ce zici de acest lucru: studiul a constatat, de asemenea, că pentru fiecare 100 de milisecunde de îmbunătățire, veniturile au crescut cu până la 1%.

Acesta este literalmente un caz de „fiecare mic ajutor”.

Dar ce se întâmplă dacă ne uităm la asta din cealaltă parte. Ce s-ar întâmpla cu veniturile dvs. pentru fiecare 1 secundă de timp de încărcare crescut? Vă puteți aștepta ca conversiile să scadă atât de mult?

Pot fi.

Este mai bine dacă nu trebuie să vă confruntați niciodată cu această problemă, așa că haideți să ne concentrăm doar pe menținerea site-urilor web care funcționează cât mai repede și fără probleme .

Cum să vă accelerați site-ul

Menținerea vitezei site-ului cât mai rapidă poate părea puțin copleșitoare la început. Există doar atât de multe variabile care ar putea contribui la problemă.

De unde ai începe? Ce elemente au cel mai mare impact asupra vitezei de încărcare? Ce se poate schimba pentru a obține cel mai rapid impact?

Răspunsul simplu este să începeți mergând direct la persoanele care vă judecă site-ul. Au o listă foarte clară a modului în care te vor judeca în acest sens.

Puteți începe prin a vă îndrepta spre PageSpeed ​​Insights și pentru ca Google să analizeze viteza site-ului dvs. Acest lucru vă va oferi o imagine de ansamblu bună a situației dvs. actuale și a locului în care puteți face îmbunătățiri.

Desigur, acest lucru ar putea fi completat cu un jargon mai tehnic cu care doriți cu adevărat să vă ocupați, dar puteți consulta această pagină pentru a afla mai multe despre specificul Regulilor Google de viteză și utilizare.

Deocamdată, vom arunca o privire rapidă asupra tuturor, astfel încât să aveți o prezentare generală de bază a elementelor care contribuie la viteza site-ului.

Cum să îmbunătățiți viteza site-ului:

  • Evitați redirecționările paginii de destinație – O redirecționare adaugă cicluri suplimentare de solicitare-răspuns, ceea ce înseamnă doar adăugarea mai multor lucrări înainte ca o pagină să poată fi afișată.
  • Activați compresia pe resursele site-ului dvs. web – Puteți reduce dimensiunea datelor transferate cu până la 90%.
  • Găsiți modalități de a îmbunătăți timpul de răspuns al serverului – Timpul de răspuns al serverului dvs. trebuie să fie mai mic de 200 ms.
  • Profitați de cache-ul browserului – Unele resurse pot fi stocate în cache de browser pentru a încărca resursele descărcate anterior de pe discul local în locul rețelei.
  • Optimizați-vă imaginile – imaginile optimizate și- au redus dimensiunea fișierului fără a afecta calitatea pentru a economisi mai mulți octeți de date.
  • Optimizați codarea CSS și HTML – foile de stil externe trebuie descărcate și procesate, ceea ce poate prelungi timpul necesar redării paginii.
  • Prioritizați conținutul vizibil – Dacă sunt necesare multe călătorii în rețea pentru a reda lucrurile care apar deasupra paginii, aceasta poate cauza o problemă.
  • Eliminați JavaScript-ul care blochează redarea – Evitați sau reduceți la minimum utilizarea JavaScript care trebuie preluat înainte de a putea fi executat.
  • Utilizați scripturi asincrone – Scripturile asincrone se încarcă mai repede, ceea ce înseamnă că utilizatorii nu trebuie să aștepte ca un script să termine încărcarea înainte ca pagina să fie redată complet.

Există o gamă largă de instrumente disponibile care vă pot ajuta să vă ocupați de multe dintre aceste lucruri, de asemenea puteti apela la specialistii de la SEO Marketing Solutions pentru a va ajuta in acest sens – Tel/WhatsApp -4 0735 610 202.

Cum să îmbunătățiți utilizabilitatea:

  • Evitați pluginurile atunci când este posibil – Acest lucru a devenit mai important odată cu tendința către mobil, deoarece multe dintre aceste pluginuri duc la blocări, blocări și alte probleme. Există o mulțime de tehnologii web native care pot face aceleași lucruri în zilele noastre.
  • Configurați fereastra – Este important să specificați o fereastră care se adaptează la diferite dispozitive. Acest lucru se va asigura că dispozitivele mobile sunt redate corect.
  • Măriți conținutul dvs. în fereastra de vizualizare – Dacă conținutul dvs. nu funcționează împreună cu fereastra de vizualizare, imaginile și textul pot fi mai mari decât afișajul. Acest lucru are un impact negativ asupra experienței mobile.
  • Măriți țintele corespunzătoare – Dacă utilizatorii vor atinge butoanele sau imaginile de pe site, asigurați-vă că sunt dimensionate corect pentru a le ușura accesibilitatea.
  • Utilizați dimensiuni de font lizibile – Dacă fontul este prea mic pentru a putea fi citit, faceți consumul prea greu. Se recomandă o dimensiune de bază de 16 pixeli CSS.

Există o mulțime de lucruri care pot împiedica o experiență excelentă pe site și, dacă aveți unul sau mai multe dintre aceste lucruri care încetinesc site-ul dvs., ar putea fi timpul să reevaluați experiența utilizatorului și să vedeți dacă puteți  sa neteziți una sau două dintre aceste lovituri de viteză.

Sunteți gata să vedeți cum toți acești factori de clasare vă afectează campania globală de marketing online? Dati un mesaj la 0735 610 202 pentru a cere oferta celor de la SEO Marketing Solutions, specialistii in optimizare site-uri si magazine online.

Sursa: Newsmag