Modificari Google Ads 2021

Stiri – Modificări Google Ads 2021

În timp ce Google a însămânțat creșterea ecosistemului publicitar digital prin dependența de direcționare, compania primește acum o presiune imensă din partea autorităților de reglementare care se învârt în jurul confidențialității datelor și antitrust. Acestea fiind spuse, se așteaptă ca Google să nu mai permită direcționarea pe mai multe site-uri și urmărirea datelor utilizatorilor răspândite în toate produsele sale publicitare bazate pe web. Aceasta include reclame pe YouTube și Google AdX.

Google a încărcat un post de blog recent care anunța sfârșitul anunțurilor direcționate.

Modificări Google Ads 2021: cookie-urile terță parte au dispărut?

Pe baza anunțului de la Google, cel mai important lucru de remarcat este că compania tehnologică va folosi ceea ce ei numesc „API-uri care păstrează confidențialitatea”, care oprește urmărirea individuală a datelor utilizatorilor. În timp ce Google își va îndeplini în continuare obligația față de agenții de publicitate și editorii, datele despre utilizatori vor fi prezentate în mod colectiv împreună cu informații ale altor utilizatori cu același interes.

„ Ultimele noastre  teste ale FLoC  arată o modalitate de a scoate în mod eficient cookie-uri terță parte din ecuația publicitară și, în schimb, de a ascunde persoane în cadrul unei mulțimi mari de oameni cu interese comune. Chrome intenționează să facă cohorte bazate pe FLoC pentru testarea publică prin teste de origine cu următoarea sa lansare în această lună și ne așteptăm să începem testarea cohortelor bazate pe FLoC cu agenții de publicitate din Google Ads în trimestrul II „, a scris David Temkin, directorul Google pentru gestionarea produselor, confidențialitatea și încrederea anunțurilor.

În legătură cu eliminarea eficientă a cookie-urilor de la terțe părți, Temko a subliniat că alte tehnologii utilizate pentru urmărirea persoanelor individuale în timp ce navighează pe web fac parte, de asemenea, din centrul inițiativei lor.

Pur și simplu, aceasta înseamnă că utilizatorii nu vor mai fi urmăriți individual. Odată cu îmbunătățirile algoritmului de căutare, Google va putea în continuare să ofere agenților de publicitate și editorilor săi informații relevante, protejând în același timp confidențialitatea utilizatorilor săi.

Alte modificări Google

Datorită faptului că postarea este puțin puternică, ar putea fi greu pentru unii să înțeleagă exact cum se termină și în ce termeni oprește colectarea informațiilor. Din fericire, un  articol al lui Digidaily simplifică anunțul îndelungat.

Acestea fiind spuse, iată punctele majore care apar odată cu schimbarea, în afară de eliminarea cookie-urilor terță parte

  • Modificările de direcționare de la Google vor începe atunci când platforma încetează oficial să recunoască alte cookie-uri terțe în browserul Chrome.
  • Profilurile la nivel de utilizator nu vor mai fi create în sistemul publicitar și nici datele nu vor fi utilizate pentru a permite direcționarea altor site-uri care nu sunt Google. Aceasta înseamnă că Google nu va accepta alți identificatori de înlocuire a cookie-urilor, cum ar fi LiveRamp, ID-ul unificat al Trade Desk sau altele.
  • DSP-urile non-Google se pot conecta cu editorii și le permit, de asemenea, editorilor să își folosească datele pentru a viza, împreună cu metodele de măsurare a Sandbox-ului de confidențialitate.
  • Modificările de direcționare a anunțurilor Google se concentrează direct pe web deschis. Anunțurile pentru aplicații mobile cumpărate și vândute prin tehnologia publicitară Google nu vor fi afectate de acest lucru.
  • Agenții de publicitate care cumpără prin Google pot viza în continuare anunțuri de pe alte site-uri non-Google prin date cumulate. Acest lucru se poate face folosind metoda sa FLoC, care permite vizarea publicului și nu a persoanelor.
  • Agenții de publicitate pot viza în continuare în bazele de date ale consumatorilor prin intermediul altor date primare de pe proprietăți Google, cum ar fi pagina cu rezultatele căutării Google, precum și YouTube.
  • Editorii care utilizează tehnologia publicitară Google vor putea să vândă în continuare anunțuri direcționate provenind din date primare deținute de editor.
  • Când agenții de publicitate optează pentru achiziționarea de anunțuri de la schimbul publicitar Google, vor trebui să își folosească datele proprii sau cohortele FLoC pentru a viza anunțurile.
  • Google păstrează direcționarea către propriile sale proprietăți, cum ar fi atunci când utilizatorii caută hrană pentru câini, apoi li se oferă reclame legate de hrana pentru câini.

Odată cu schimbarea politicilor Google Ad, un segment care ar putea avea multe ajustări este segmentul SEO. Specialiștii în SEO ar avea o mulțime de informații și structuri noi pentru a afla cum să cumpere reclame mai bune și să utilizeze resursele companiei pentru a putea atinge piețe specifice pe care le vizează.

Motivul acestei schimbări, așa cum a menționat blogul, este cererea crescândă pentru ca oamenii să nu poată doar să știe mai multe despre confidențialitatea lor, ci și să o poată controla. Google elimină în cele din urmă cookie-urile terță parte pentru a asigura o colectare mai sigură a datelor și anunțurilor Google.

Sursa: Newsmag