Personalizarea Cheia viitorului automatizarii marketingului

Stiri – Personalizarea – Cheia viitorului automatizării marketingului

Este un fapt real că personalizarea este cheia viitorului automatizării marketingului. Automatizarea marketingului utilizează software-ul pentru automatizarea activităților de marketing, cum ar fi activitățile de generare a clienților potențiali, telemarketingul, educarea pieței și justificarea prețurilor, marketingul social, de relații și multe altele.

Specialiștii în marketing utilizează automatizarea pentru a-i ajuta să îmbunătățească rentabilitatea investiției lor în marketing, ajută la extinderea exercițiilor pe care le-ați face cumva fizic sau complicat pentru ca oamenii să le interpreteze. Soluțiile de automatizare a marketingului sunt probleme critice care încorporează coordonarea diverselor sisteme de publicitate și îmbunătățirea atribuirii veniturilor către marketing.

Aici sunt cateva exemple de automatizare a marketingului

„Am primit o notă specială de urare pentru ziua de naștere cu o reducere exclusivă la ziua mea de la Body Shop.” – Acesta este marketing automatizat de personalizare a e-mailurilor. Magazinele de înfrumusețare efectuează un test ADN pentru a se potrivi cu tipul potrivit de produse de înfrumusețare care se potrivesc tipului lor de corp. –

Utilizarea personalizării în afaceri

Cu mai multe mărci care îl utilizează pentru a actualiza angajamentul clienților, automatizarea marketingului va observa o revoluție mai devreme decât credeam. Brandurile au început să primească instrumente la modă pentru îmbunătățirea vârstei clienților, măsurarea strategiei de marketing, gestionarea campaniilor și multe altele și generează un ROI de marketing superior .

Personalizarea, cuvântul însuși spune „personalizare de la persoană la persoană. Ideea de personalizare este absolut de afaceri. De exemplu, un magazin de comerț electronic online poate oferi reclame clienților săi, în funcție de achiziția lor anterioară sau de ceea ce au adăugat la lista lor de dorințe. Un altul,  și-a personalizat pagina de pornire pentru fiecare utilizator pe baza ultimelor căutări, vizualizări și achiziții ale acelui utilizator.

Automatizarea pieței pune mâna pe personalizare

Promovarea eficientă a afacerii dvs. se reduce la câteva lucruri, începând cu studiul puternic de piață . Trebuie să cunoașteți grupul dorit de consumatori pentru a le oferi cele mai bune produse și servicii.

Deși nu este dificil să faci lucrurile fără automatizarea pieței, acesta îl face mult mai simplu. În momentul în care îți dai seama de piața obiectivă și de tipul de conținut pe care îl urmărești, combinarea automatizării pieței cu personalizarea poate determina realizări. Iată cum să o faci.

Cunoașteți-vă publicul pentru a-l viza mai bine

Există două tipuri speciale de informații pe care trebuie să le colectați de la clienții dvs.:

  • Identitate personală – vârstă, sex, ocupație.
  • Identitate comportamentală – descărcări, clicuri, corespondență (toate acțiunile efectuate de un consumator online). Identitatea comportamentală ajută la cunoașterea tiparului interesant al consumatorului. După ce ați configurat persoana cumpărătorului, puteți începe să creați conținut pe baza informațiilor de mai sus și să vă construiți campaniile de automatizare a marketingului.

Urmați o abordare de marketing multi-canal.

Se referă la utilizarea diferitelor canale de marketing pentru a identifica potențialii și consumatorii.

Care este avantajul automatizării pieței?

Răspunsul este Centralizarea. Când vă vedeți întreaga acțiune într-un singur loc, vă puteți depune eforturile maxime pentru a nu vă îndepărta clienții.

Pentru a recunoaște loialitatea față de marcă în era competitivă actuală, trebuie să vă asigurați că vă aflați oriunde s-ar afla clienții dvs. Văzând același conținut în medii diferite, un client potențial tinde să fie afectat, deoarece reflectă interesul său. Ca urmare, șansele de a obține succes devin mai mari pentru companie.

Pentru a fi fructuoși la automatizarea pieței, misiunile dvs. ar trebui să includă o abordare multi-canal cu numeroase puncte de contact. Acestea încorporează site-ul unic și conținut de e-mail, mass-media online, re-concentrarea asupra obiectivelor și mass-media de comunicare socială. Dacă ați efectuat sondajul statistic în mod eficient și ați distins corect persoana cumpărătorului, ar trebui să vă dați seama ce canale să vizați și ce recurență.

Utilizarea conținutului dinamic

Conținutul dinamic se referă la utilizarea conținutului pe baza interacțiunilor utilizatorului, a calendarului și a altor factori. Se schimbă în timp. De exemplu, un magazin de comerț electronic ar afișa mai mult o jachetă, haine de lână, șosete în zilele de iarnă sau chiar înainte de începerea iernii și mai mult material de bumbac în zilele de vară. Este cea mai practică și simplă abordare de urmat.

Căutați declanșatoarele

Cerințele clienților dvs. de multe ori nu se potrivesc cu planul dvs. de misiune. Așadar, utilizați automatizarea marketingului pentru marketingul declanșator: mesageria automată care profită la maximum de fiecare oportunitate de implicare.

Poate este ziua de naștere a clienților dvs. de top. Trimiteți-le felicitări! Dacă baza dvs. de date este actualizată, acesta este un declanșator excelent pentru a trimite o dorință personală. Păstrați clientul intact și aproape.

Cum să vă extindeți automatizarea marketingului cu ajutorul personalizării?

Automatizarea marketingului a parcurs un drum lung și evoluează cu ajutorul personalizării. Ceea ce permite să facă este:

  • Se concentrează pe o piața specifică, mai degrabă decât să devină globală, caută persoana potrivită în momentul perfect cu personalizarea.
  • Măsoară rentabilitea veniturilor pe fiecare segment
  • Rulează simultan numeroase misiuni și teste pentru diferite secțiuni ale indivizilor dvs.

Depărtarea de publicitatea online și offline poate părea înfricoșătoare. Puteți rula teste de publicitate în canale automatizate, personalizate și opțiuni care se potrivesc tipului companiei. Când căutați instrumente de automatizare a marketingului pentru automatizare personalizată, există puține canale pentru care ar trebui să optați-

Automatizarea marketingului prin mesaje text

Textul a fost o regulă tradițională. Textul automatizat personalizat este în tendințe și ajută companiile să se apropie de stilul de viață și gustul clienților lor. Puteți să vă segmentați clientul în funcție de stadiul călătoriei acestuia și să programați mesaje automate.

De exemplu, pentru finalizarea a patru săptămâni ale sesiunii de antrenament personal, o companie poate trimite un mesaj text automat atunci când atinge această etapă.

Avantajele acestuia:

  • Are o rată de deschidere mai mare. Se crede că membrii deschid 98% din mesajele text. Deci, este un canal de comunicare de succes în comparație cu e-mailurile, apelurile sau o altă strategie de marketing, ceea ce duce la o rată ridicată de conversie și implicare.
  • Are o acoperire mai largă, deoarece pentru mesaje text; ai nevoie doar de telefoane mobile. Odată cu utilizarea tot mai mare a telefoanelor mobile, mesajele pot fi livrate instantaneu.
  • Este ieftin în comparație cu o altă strategie de marketing . De asemenea, nu necesită nicio conexiune la internet.

Automatizarea e-mailurilor

E-mailurile automate sunt trimise de companii declanșate de acțiunile abonaților în loc să trimită difuzări prin e-mail către toți abonații, indiferent de like-uri și antipatii. Automatizarea marketingului prin e-mail este considerată una dintre cele mai bine plătite active.

Avantajele e-mailurilor personalizate automatizate față de e-mailurile tradiționale

  • Eficiența fluxului de lucru, deoarece trimite automat e-mailuri către abonați declanșate de o acțiune specifică. Deci, poate economisi mult timp și poate acorda timpul economisit în alte domenii de afaceri.
  • Personalizarea într-un e-mail automat este utilizată masiv pentru a interacționa cu clienții și este incredibil de benefică pentru marketingul de intrare. NotifyVisitors vă oferă tot ce aveți nevoie atunci când configurați și gestionați personalizarea în marketingul automat. Cu NotifyVisitors, puteți personaliza conținutul pentru diferite segmente de utilizatori și puteți primi toate recompensele computerizate.
  • Se concentrează pe clientul specific cu șanse mari de a se converti, deoarece este o strategie de e-mail planificată cu atenție .
  • Economisește costurile de marketing. Nu trebuie să aveți nevoie de o echipă de vânzări care să efectueze apeluri reci în fiecare zi. Se pot deplasa către persoane fizice atunci când sunt potrivite pentru a fi contactate și nu trebuie să vă deranjați cu echipe de administratori suplimentari care garantează că e-mailurile sunt transmise în mod consecvent. Nu este necesar să plătiți pentru un grup vast pentru a contacta continuu potențialii clienți.

Personalizarea este viitorul automatizării pieței. Este una dintre cheile succesului automatizării pieței, care nu poate fi evitată cu orice preț.

Sursa: Newsmag