Primiti alerte cand apar nume si subiecte pe web

Stiri – Primiți alerte când apar nume și subiecte pe web

Marile corporații au adesea persoane care urmăresc știri despre industria lor, concurenți, publicul țintă sau feedback-ul clienților pentru a produce rapoarte de perspectivă periodice. Pentru companiile mici, poate fi greu să găsești timp pentru a ține pasul. Chiar și combaterea rapoartelor de tendințe majore și a surselor cheie de știri din industrie poate fi o sarcină descurajantă.

Această lecție împărtășește cinci moduri de a ține pasul cu știrile de care aveți nevoie cu Alerte Google, un instrument gratuit care vă poate oferi informațiile dorite, direct în Mesaje primite. Vă puteți înscrie pentru a primi un e-mail ori de câte ori apare un subiect în care este interesată afacerea dvs. în Căutarea Google. Puteți alege să primiți alerte pe măsură ce se găsește conținut nou, o dată pe zi sau o dată pe săptămână. Este următorul cel mai bun lucru pentru a avea propria echipă dedicată de informații.

Primește o alertă când oamenii vorbesc despre afacerea ta

Este important să știi ce spun oamenii despre tine. Puteți face o căutare pe Google pentru compania dvs. în fiecare zi, chiar și în weekend și de sărbători. Sau ați putea petrece doar câteva minute configurând o alertă Google și obțineți livrarea automată a rezultatelor zilnic.

De exemplu, dacă conduceți un magazin pentru animale de companie, Google Alert ar putea să vă arate că un blogger local s-a interesat de magazinul dvs. După ce ați contactat pentru a spune mulțumiri, ați putea explora modalități de a colabora cu bloggerul la promoții precum cadouri sau evenimente pentru cititorii blogului. Știind că acest influencer este un fan poate deveni o parte inteligentă a strategiei dvs. de marketing.

Prindeți conversații despre produsele sau serviciile dvs.

Când aveți produse de top-vânzare sau servicii de semnare, configurați Alerte Google pentru a vedea când apar online. Puteți configura oricâte alerte doriți și veți fi la curent cu orice ar apărea în Căutarea Google.

Dacă dețineați magazinul pentru animale de companie, puteți configura o alertă pentru jucăria dvs. cea mai bine vândută, „Rugged Tugger”. Când un antrenor de renume național recomandă jucăria, puteți posta un scurt fragment din recenzie pe rafturile magazinelor, pe site-ul dvs., pe rețelele de socializare și în reclame. De asemenea, puteți contacta instructorul și puteți cere să adăugați un link la platforma dvs. de comerț electronic, astfel încât oamenii să îl poată cumpăra de la dvs. când citesc blogul acestuia.

Țineți-vă la curent concurenții

Când aveți produse de top-vânzare sau servicii de semnare, configurați Alerte Google pentru a vedea când apar online. Puteți configura oricâte alerte doriți și veți fi la curent cu orice ar apărea în Căutarea Google.

Dacă dețineați magazinul pentru animale de companie, puteți configura o alertă pentru jucăria dvs. cea mai bine vândută, „Rugged Tugger”. Când un antrenor de renume național recomandă jucăria, puteți posta un scurt fragment din recenzie pe rafturile magazinelor, pe site-ul dvs., pe rețelele de socializare și în reclame. De asemenea, puteți contacta instructorul și puteți cere să adăugați un link la platforma dvs. de comerț electronic, astfel încât oamenii să îl poată cumpăra de la dvs. când citesc blogul acestuia.

Fiți la curent cu industria dvs.

Configurați Alerte Google pentru cuvinte cheie obișnuite din industrie pentru a fi la curent cu ultimele știri. Puteți seta alerta pentru orice detalii dorite. De asemenea, puteți filtra pentru țară, limbă și surse, precum și adăuga cuvinte cheie suplimentare pentru a restrânge rezultatele, așa cum ați face în Căutarea Google.

De exemplu, dacă doriți să primiți știri despre afacerea locală a magazinului de animale de companie, puteți configura o alertă precum „jucării pentru câini Seattle”. Cu aceste cuvinte cheie, veți afla de fiecare dată când cineva include aceste cuvinte în postările lor online.

Verificați ce fac competitorii dvs. de afaceri

Dacă afacerea dvs. funcționează cu alte companii, puteți configura alerte care să vă informeze când una dintre ele este în știri. S-ar putea să configurați unul pentru numele companiei, unul pentru numele personalului cheie, cum ar fi un CEO, precum și alerte pentru numele de marcă ale produselor sau serviciilor lor. Cunoașterea noutăților din afacerile lor vă poate ajuta să le oferiți servicii și oferte personalizate.

Să presupunem că magazinul dvs. pentru animale de companie are o canisa locală care le cumpără mâncare pentru câini, delicatese și jucării de la dvs. Deoarece sunt un client major, este posibil să doriți să fiți informat dacă au câștigat un premiu sau își extind operațiunile.

Cum să configurați Alerte Google în câteva minute

Noțiuni introductive despre Google Alerts este ușor cu acești pași:

  1. Accesați google.com/alerts
  2. Efectuați o probă de căutare pentru alerta pe care o aveți în minte pentru a vedea o previzualizare a rezultatelor pe care le-ați obține
  3. Faceți clic pe „Afișați opțiunile” pentru a alege sursele, limba, regiunea, indiferent dacă doriți toate rezultatele sau doar cele mai bune, și adresa de e-mail unde doriți să fie livrate rezultatele.
  4. Faceți clic pe „Creați alertă” și sunteți gata!

Aruncați o privire la rezultatele obținute de câteva ori. Dacă nu obțineți ceea ce doriți, modificați setările sau termenii de căutare pentru a îmbunătăți utilitatea. Puteți face oricâte ajustări aveți nevoie până când le obțineți corect.

Configurarea Google Alerts este o modalitate rapidă și ușoară de a primi gratuit știri și informații despre afaceri. Vă ajută să fiți la curent cu ultimele rezultate pentru căutări despre compania dvs., clienți, clienți, concurenți, industrie și produse sau servicii. Puteți folosi cunoștințele de utilizat într-o varietate de moduri, de la proiectarea unei promoții care este vizată pentru vremuri până la postarea ultimelor știri despre produse bine recenzate în conturile dvs. de socializare. Cu cât știi mai mult, cu atât poți să fii mai priceput în ceea ce privește conducerea afacerii tale.

Sursa: Newsmag